tisdag 30 december 2008

Tusen strålande solar

...läser jag o varje gång jag läser kommer jag ihåg varför jag läser så sällan. Jag kan inte sluta när jag väl har börjat. Vilket inatt slutade med att jag släckte lampan kl.04.00, det finns ingen annan gång som jag skulle orka vara vaken så länge, nykter! Men boken är toppen o snart är den utläst, ska smyga upp nu när min minste sover o läsa klart. Jag har helt enkelt lätt för att fastna och kan inte ta mig ut förrän uppdraget är avslutat! Som tur är så visas denna egenskap även i andra situationer, men undra hur det blir med min ljudbok som jag ska ha i bilen vid mina resor. Tänk om det kommer att skapa samma beroende, det kommer ju inte att funka. Jaja slut tjatat o slut funderat, boken Tusen strålande solar rekommenderas och jag älskar den. ME LIKE!

Inga kommentarer: