söndag 28 december 2008

Ny tid

Jag har sån ågren idag, känner mig ledsen och bekymrad! Känner inte igen mig själv, men känner mig själv väldigt väl! Vet vem jag är, hur jag är och hur jag funkar. Denna ågren började idag när jag inte hann iväg på mitt pass jag skulle gå på, jag blev stoppad i det som var tänkt och det som var tänkt att bli det nya! Det känns som om jag har blitt överkörd av en traktor en stor jäkla röd traktor, men det enda som hänt är ett uteblivet träningspass. Känner igen mig själv från svunnen tid, tid då detta skulle ha fått mig att må tusentusen gånger så illa som jag gör idag. Kanske sitter det där kvar lite som inbyggt i rygg raden. Kanske har kroppen och knoppen svårt att glömma. Ja jag vet inte. Nu är jag hemma igen efter en lång kall joggingtur, som inte alls gav lika mkt svett och onda muskler som det som var tänkt. Men ändå. Väx upp Johanna det är en ny dag imorgon och nu är det bara att ta dig upp ur det här ur löjliga depp träsket, lyft på kragen och tänk positiva tankar! Som sagt var jag känner mig själv väldigt väl och jag har haft en jobbig jul med mkt oro som nu kommer i ett utbrott för utebliven träning. Ja, nu ska jag slappa och försöka tänka positivt och fokusera och prata av mig om det som jag tänker på, har dock ingen att prata med just nu då min käre sambo ser en riktigt dålig 21.00 film.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tänk att en sån sak som lite ändrade planer kan få hela ens värld att komma i gungning...men så är det ju när man redan är ur balans. Träningen kommer, du har ju ett helt nytt år framför dig med alla möjliga spännande saker! Det kommer finnas tid för massor då! Hoppas din pappa mår bättre. Det är jobbigt när ens föräldrar blir sjuka - man känner sig så maktlös och liten...
Kram på dig!!