torsdag 4 december 2008

möten

Idag har min dag vart helt fantastisk! Jag har mött en otroligt bra kund, pratat med andra kunder i telefonen o haft det helt kort o gott, skit bra! Dagen avslutades med en träff med mina gamla arbetskolleger, kändes lite jobbigt eftersom min sömn är riktigt illa nu! Men när jag kommer dit trött o sliten så känns det bara så otroligt trevligt. Det var verkligen personer där som jag har jobbat med länge och väldigt nära! Okej jag saknade faktiskt vissa av mina gamla vapendragare, men men man kan ju inte få allt!

Som grädden på moset så blir jag helt paff då jag får middagen betald, presentkort på village o gratis träningskort på båda anläggningarna i 1 år. Ja jag vet inte vad jag ska skriva jag är så otroligt glad o tacksam ;) Tack särskilt för träningskortet, då jag verkligen behöver komma igång med gymmet igen. Som sagt var så är min sömn riktigt illa o det beror på ont, värkande, för jäkligt bäcken. Men nu på lördag sätter jag igång igen och gud vad jag längtar!!!!

Ska även försöka komma på dina lunchpass L ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

JA, kom och förgyll mina måndag lunch!! Tack för en trevlig kväll igår. Du gör mig alltid så glad med ditt spontana, positiva och upplyftande sätt. Jag saknar dig. Men som sagt, nu kan vi ses varje måndag ;-) Kram L