onsdag 17 december 2008

träning

Detta kommer kanske, kanske mina vänner att bli en träningsblogg! Jag funderar på det, kanske ska man nischa in sig ta tag i sina undergömda kunskaper om träning och helt enkelt börja skriva lite om det! För nu ska ni veta att ni brinner det i mig av pepp, jag älskar verkligen att träna, hade glömt hur det får mig att må både i kroppen o i knoppen! Nu har jag kört 2 ddg denna vecka o sitter nu o kollar upp träningstider här i Sundsvall, ska gå imorgon när jag vaknar på Helex, där mitt IKSU kort funkar!

Dock så spökar halsen, och jag håller tummar o tår för att jag inte ska bli sjuk! Man måste spinna medans hjulet är varmt! Och nu är jag som ett spinnandes varmt hjul. Och bara för att upplysa er så ska jag gå på spinning på lördag morgon. Har ej vart på spinning sedan jag själv körde pass. Det är bara hoppa i spinningskorna o göra sig beredd för svetten kommer o lacka o anfådd lär jag bli!

Sedan skulle det vara otroligt jäkla typiskt om jag blev sjuk nu, nu när jag ska festa. För efter spinning o lämning av barn till bror så ska vi ha middagsgäster o sedan blir det att gå ut på lokal! Jag längtar o hoppas att vi ses i vimlet ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Det låter ju väldigt lovande! Då behöver jag bara finputsa på lite detaljer i gymmet då!? :)

Kram o god jul på dig!!!!