tisdag 9 december 2008

julfest

Imorgon bitti, tidigttidigt, bär det av mot huvudstan! Där ska jag på möten o även avsluta med en julfest! Det enda jag vet är att den ska var apå centralbadet, låter super kul. Men, det finns ett riktigt stort men, och det är badkläder! Vad har man på sig om man inte har några badkläder hemma i rätt storlek, dom som finns är 2 storlekar för små. Jag har valt att avvakta, kanske kan man köpa eller i värsta fall hyra på badet. Annars så finns det en viss risk att jag lutar mig bak i en stol med en drink i handen o fina klänningen på, jag passar faktiskt väldigt mkt bättre i fin klänning än i väldigt tajta badutstyrseln ;)

Nu är min nästa anhalt för att faktiskt ta mig ner några kilon, helst väldigt många, Åre i januari. Där även med jobbet på spaanläggning, så då lär det ju vara avklätt även där!

3 kommentarer:

Jenny sa...

tankini, på mammaavdelningen. /en m. samma problem

Anonym sa...

Asch då!
De som är med kommer att ha nog med bekymmer att hålla koll på sig själva. Så njut, släpp ut och var den underbara person du är.
Att kroppen ska vara som innan du fick barn kan du glömma. Vi ger barnen den extra tid det tar att bibehålla den perfecta figuren..

Kram på dig. Cs snart
/Helen

Anonym sa...

Jag tror du är precis lika strålande vacker i en bikini som i en klänning!
Längesen det var promenad nu.. ;)

Hoppas julfesten var toppen!

Kram