måndag 15 december 2008

Jag är på g

igen...Men nu är det på allvar, jag har hittat tillbaka till mig själv! Jag gillar ej att va en soffpotatis, jag är ju en sån där riktigt irriterande hurtbulle! Nu ska bullen röra på sig!

Har även fått lite inside information ang mitt förra jobb, när jag bytte jobb kände jag på mig att jag skulle göra det! Kände på mig att det skulle ske stora förändringar, och mkt riktigt nu är jag så glad att jag bytte jobb! Och vilket jobb sen, hur bra som helst. Var i Skell o hjälpte min härliga kund, du vet vem du är o jag vet att du brukar läsa! På onsdag ska jag hjälpa en annan kund med att ge tips och råd om lönesättning. På torsdag ska jag hjälpa en kund som ska bygga om och ut!
Det är riktigt stimulerande o super härligt att kunna vara till hjälp!
Ja nu ska jag gå o ta en dusch o bara njuta av att snart mkt snart är jag en stark, pigg och alert kvinna igen ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt Johanna! Du ser, det är en mening med allt. Tydligt för dig, otydligt för oss just nu. Men det reder sig så småningom.
Kram kram L

Anonym sa...

Jag förstår att det är jobbigt. Allt reder sig, har du pratat med Linda ang mina planer? Love J