söndag 21 december 2008

love

Nu längtar jag efter dom små så in i bangen! Vi har vart barnlediga o efter en mkt stressig inledning på barnledigheten så blev allting tillslut helt fantastiskt, jag har skrattat, druckit vin o drinkar. Vi sprättade även min, nyårs, champagne! Ja det var härligt att få vara hemma med goda vänner och härliga sambon. Nu däremot så är det tomt utan dom små, det är lixom så tyst ;) Snart kommer dom med nybakade pepparkakor o jag tror att dom längtat efter oss me, lite i alla fall.

Nu är det julledigt, jag är ledig i 2,5 vecka. Det känns underbart. Jag ska njuta, njuta, njuta för att efter nyår börja jobba heltid! Känns lite jobbigt förståss skulle gärna jobba 75% jämnt, men nu är det käre sambon som ska få va hemma. Och jag måste erkänna att lite avis det är jag faktiskt...

Inga kommentarer: