måndag 1 december 2008

4 år

26/11-04, När f-n kommer bebben? Det, den, hon, han var beräknat till den 22/11, men inga tecken på att den lille är på gång! Eller varför låssas jag som om jag inte vet vad det är som är i magen, det är en liten Alma. Vi har vetat det lääänge men har ej berättat för någon. Ingen vet och ingen anar att vi vet. Vi längtar så efter denna lilla tjej! Eller liten och liten, jag kan säga att jag är riktigt stor, känner mig som en boll en rullandes stor jäkla pilates boll!Trots att jag endast gått upp 10 kg, så känns det som om jag är störst av alla gravida kvinnor som någonsin har vandrat på denna jord. Alla inblandade, läkare och barnmorskor säger att vår bebis är av en stor sort! Känns ju väldigt lugnande att höra. Ja nu längtar vi som attan här hemma, kom nu lilla Alma!

Inga kommentarer: