fredag 30 januari 2009

Stadstur

Idag har jag vart ledig nästan hela dagen efter att ha jobbat alldeles för många timmar på få dagar! Men lite jobb blev det allt, kunde inte riktigt hålla mig då jag fick ett erbjudande till kunderna. Var bara tvungen att ringa vissa speciellt utvalda ;) Dagen till ära blev det stadstur, present till stora T skulle inhandlas. Det var jag och dotterna som gick på affären, hon valt ut! Jag själv hade kollat in en annan present, men jag insåg rätt snabbt att det var lika bra att inte ta en fajt om detta. Hon hade verkligen planerat och bestämt vad hon skulle ge till honom. Väl inne på affären så såg hon den direkt, och den ska han få på söndag för då ska vi på kalas!

Nu måste jag upp på övervåningen, alla andra i familjen ligger i badkaret! Och jag tror mannen behöver hjälp! Det låter i alla fall så ;)

Inga kommentarer: