onsdag 21 januari 2009

Gårdagen

Igår hade jag en riktig toppen dag, vaknade med finnar i ansiktet och svullen kropp. Hade gjort en behandling dagen innan som drev ut allt ont som låg under huden o bara väntade på att få komma upp till ytan och visa sig. Den svullna kroppen kom av för lite sömn och jag misstänker att det snart är dags för den röda veckan.
Jag skulle ha många vikriga möten under dagen, vår chef på företagen hade kommit upp för att sitta med mig i möten o göra en samresa. Hur kul som helst! Dagen blev super rolig, vilken energi kick jag fick av att ha med karln på möten, han är så proffsig och kunnig, så det är rent ut sagt imponerande. Hur kul som helst.
Väl hemma efter en riktig händelserik dag med många nya ideer, så gick jag in i ormhålet. Ja det kändes faktiskt så, det var upp och ner hit och dit och sura miner. Vår käre dotter är en riktig bestämd och enormt trotsig tjej, denna trots håller i sig riktigt länge! Måtte den snart vara över, för vi river vårt hår och försöker hålla tålamodet. Jag fick dock med henne efter många om och men, på ett bad i badkaret. Där var det underbart, vi sjöng sånger, lekte lekar och hade det super mysigt, egentid behövdes! Men ute ur badet var det som om allt var tillbaka och det var över en pyamas, det dottern inte riktig har kommit på än är att det är lika bra hon ger sig på en gång, för jag ger mig inte! Allting slutade med att dottern somnade i sängen utan pyamas och ledsna tårar. Jag hade ingen energi kvar och intog raskt soffläge!

Inga kommentarer: