måndag 26 januari 2009

Gårdagen

Igår var en rätt bra dag, jag jobbade på förmiddagen. Hann med ett barnkalas och även handling. Barnen var på toppen humör och jag och sambon hade energi. Vi torkade golv, tvättade och bara fick såna där tråkiga saker gjorda. Jag var peppad på gym besök och fick mig iväg, brukar ha svårt för det på måndagar. Men på gymmet gick jag. Väl inne på gymmet, efter att ha pratat med en herre i repan, vilket tog lie tid ;) Så körde jag gärnet, kroppen kändes stark och pigg. Jag hade lixom fått tillbaka alla krafter som vart borta ett tag nu! Väl hemma efter att ha softat i soffan ett tag så sa det PANG i kroppen, det small till och som vanligt var det mitt bäcken som spökar. SKIT ont fick jag o lite panik fick jag allt, vet vad detta kan innebära. La mig i sängen med värktablett, kudde mellan benen, dubbel madrass och varmt täcke. Natten gick ganska så bra tills i morse, det gör väldigt ont att ligga ner o det enda som det blir bättre av är promenad. Så kl.06.30 gick jag ut på prommis runt Mumindalen, jätte skönt trots att jag tycker att man ska sova då! Nu känns det bättre o jag väntar på att min härliga familj ska vakna för idag jobbar jag kväll och ska vara hemma hela fm. Fortsättning lär följa på detta problem...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas höften mår lite bättre så vi kan ha en PT-träff snart ;)
Kram kram