söndag 11 januari 2009

Mysigt

Imorse innan det drog igång i familjen så gick jag ut, kallt, mörkt, tyst och nästan ingen ute. Bara jag och en och annan hundförare. Jag gick och andades in frisk luft, laddade och bara var. Jag älskar dessa stunder. Bara jag och mina tankar! Ikväll blev det en tur igen, men denna gång var det löpning på schemat. Det kan dock inte beskrivas lika ljuvligt, ont, jobbigt, dåligt flås, varmt. Men nu efteråt så var det värt det! Det känns alltid så bra efteråt och särskilt när det är motigt att ta sig ut, jag älskar den känslan. Det var faktiskt riktigt tungt idag, men det kan bero på min träningsvärk som jag fick av mitt super snabba och effektiva pass i gymmet igår kväll. Jag är på gång och jag är verkligen en riktigt tränings människa, och som en vän till mig sa-Va glad för att du tycker att det är kul att träna!

Ska försöka ta mig ut på morgon prommis imorgon bitti innan jag börjar jobba. Jag jobbar hemifrån imorgon, ska sen ner på stan och äta med mina "gamla vapendragare", sedan lite spontana kundbeök. Längtar till lunchen det ska bli så trevligt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Och det var så trevligt!
Måste vi göra om snart igen!
Kram