torsdag 8 januari 2009

Bedrövligt

Mitt i mitt sjuka bedrövliga liv, fick jag för mig att ringa ett samtal jag skulle ha ringt för mkt länge sedan. Jag ska boka ny tid för cellprov, har avbokat en tid då jag var bortrest. Vet ej hur det gick, fick prata in namn och nummer på en telefonsvarare. Får se inom kort om jag får ny tid! Känns inte helt säkert.

Min sambo vill att jag ska skriva om honom så här kommer en liten hyllning:

-Han är riktigt rolig. får mig att skratta flera gånger per dag. Även om jaghar vaknat på fel sida.
-Han bryr sig extremt lite om vad andra tycker detta gör att han kan klä sig exakt hur som helst när som helst, hans hår kan stå hit och dit, han säger alltid vad han tycker, han är helt enkelt alltid sig själv. I LOVE IT!
-Han är riktigt bra med barn, inte bara våra egna utan även andras.
-Jag har svårt, ännu svårare än vanligt, att sova när han inte är bredvid.
-Han lagar så otrrrooligttt god mat.
-Han är händig, kan laga, fixa och trixa.

Detta är bara några få saker som får mig att gilla den killen ;)

2 kommentarer:

Marielle14 sa...

Hej babe.. din karl håller för mycket. men det gör du också .. Du är stark målmedveten omtänksam o bara jäkligt härlig.. vilka hinder som än står i vägen. glöm aldrig det. puss o njutfull fredag

Johanna den envisa sa...

Gulle du PÖSS;)