onsdag 28 januari 2009

På hotell

Inatt bor jag på hotell, känns lite tråkigt längtar efter mannens snarkningar och barnens morgonpigga humör ;) Men, men jag har i alla fall haft en rolig dag på jobbet med underbara kunder. Gett inspiration o fått inspiration tillbaka. Jag har även hunnit med ett IKEA besök o det känns lovely! Dock så är kl.22.27 o jag har nyss kommit till hotellet, en lååång arbetsdag, men jag är ledig på fredag....

Jag har lite svårt för att skriva, känner mig lixom tom. Men jag kan ju alltid berätta om dom små, dom har mer att berätta o mycket roligare saker i tankarna.
O hade idag blitt väldigt arg på sin far, tagit honom i handen o lett honom till toaletten. Han hade lixom försökt visat ngt. Sambon undrade om han ville borsta tänderna. Pojken blev arg som ett bi. Nån sekund efter detta bajsade han o pekade på toan. Han ville sitta på toan o göra sina behov!!!Han har nog sett sin syster, och övriga i familjen, gå på toaletten. Tyvärr så han sambon ej med så det blev att spola ned och ja resten får ni tänka ut själva!

A har idag vart på 4 års kontroll. Hon berättade om presenten hon fick och om hur mkt hon pysslat efter besöket. Dock så är vår tjej i en väldigt trotsig period just nu, men igår igår var hon tillbaka, för om bara ngn minut! Sambon frågade om hon ville ha pasta- Nej pappa, men tack ändå. Tack för att du frågar. Och du jag älskar dig ;)

LOVELY!

Inga kommentarer: