måndag 26 januari 2009

Pauser

Jag måste lära mig att ta rast när jag jobbar hemma, nu gör jag det för fösta gången idag! Jag har enormt svårt för detta, har det lixom i mig från förra jobbet. Jag är inte van att ta en bensträckare, tekopp eller liknande, nej här ska jobbas på vareviga minut. Jag har funderat på detta idag o bestämt mig för att ta rast, jag ska faktiskt försöka gå ut o sträcka på mig en stund! Ut och röra på mig och andas lite frisk luft...

I veckan ska jag till Sundsvall, det gillar jag! Har enormt roliga o härliga kunder där o sen så är det ju lixom ett extra plus att i Sundsvall där ligger IKEA.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken snygg bakgrundsfärg! Den får mig att tänka på ett företag...
Hummm!

Vilken bra idé att ta en paus ibland.
Jag upplevde en skön behandling på Iksu spa, åt god mat med min vän... spatserade på stan ett tag och åkte sedan hem.
Visst besöker du ROST ibland för deras härliga vegetariska kost.Kram

Anonym sa...

I LOVE ROST! Haha, vart är din blogg käre H, saknar den som attan! Snart ses vi, jag längtar..