tisdag 22 maj 2012

Stresspåslag

Idag, just nu i denna minut. Jag är döstressad, huvudet börjar verka. Hjärtat rusar. Jag kan inte tänka klart. Får flyktkänslor. Jag kan inte göra ngt åt det jag blir stressad över förrän i morgon bitti. Nu gäller det att öva på att vara här och nu och inte rusa till imorgon. Jag vet ej vad som hänt med mitt medlemskap i facket och a-kassan, ser super konstigt ut. Tänk om jag ej är med längre, skulle vara skandal eftersom allting känns väldigt upp och ner just nu. Man vet inte vad som händer och då är det skönt att veta att man har skydd av en hjälpande hand. Som har mjölkat pengar från mig i många år. Skydd är bra och jag har altid vart väldigt noga men mina inbetalningar, men vad hände? Nu ska jag försöka andas och ta tag i det imorgon. Är säkert inget problem och i såna fall går det att ordna. ANDAS!

Inga kommentarer: