torsdag 10 maj 2012

Jag vill bara...

Dottern ska bli vegetarian har hon bestämt. Hon har ätit vegetariskt på dagis och nu i skolan äter hon det ibland. Vi ville ha ett argument varför hon ska bli vegetarian, jag vill bara, var svaret. Vi får se hur länge det håller i sig. Jag har ju själv varit veg o jag tycker det är sunt och bra för både miljön o djuren. Har dock ätit kött nu i ca 7 år, har aldrig funderat på att bli veg igen. Men jag äter gärna mer veg mat. Dock hade jag mer argument när jag blev det på högstadiet. Jag vill bara, känns som om det kan ändras och bara  handla om dagens mat eller dagsformen. Det som lever får se. Imorgon är det stressrehab igen och det känns rätt kul denna gång. Jag har massor av frågor som behöver svar. Hoppas få bra tips och kanske kan jag dela med mig endel här på bloggen.

Inga kommentarer: