söndag 13 maj 2012

Dagen

Idag har det vart en fin dag, trots irriterande lite sömn. Igår natt kunde jag inte varva ner innan jag skulle sova, utan varvade lixom upp. Och då var det kört, titt på klockan och sista gången var runt tre tiden. Men jag klarar mig rätt bra på lite sömn numer, förr var det katastrof nu är det ok. Morgonen var fin och en utflykt med 5 barn till prästsjön var på sin plats. Barnen var glada, fikat smakade super gött och fåglarna hade kommit. Vi diskutterade vägbygget (västra länken) och barnen tyckte det var illa. Vi har vart på husvisning idag och konstaterat att vi vill ha tomten men vi vill ha vårt hus där. Det var total mycket renovering och ingen känsla i huset, vi bor kvar. Men vi tittar på större, särskilt större tomt och gärna med garage. Drömma kan man. Sedan raskt iväg för att lämna dottern på kalas. Hem och fixa lite på tomten, jag har haft projekt i helgen att klippa till häcken. Terapi på hög nivå, jag älskar sånt jobb. Sonen lekte med kompisar och har sedan vart hos grannpojkarna hela kvällen. Han vart bjuden på middag där och han har sett film. Vi har myst med dottern och mannen har lärt mig gjuta i betong. Tyvärr ingen träning idag och inte heller igår. Har inte hunnit, orkat eller prioriterat. Dock har jag kollat upp yoga och i morgon fortsätter utmaningen i trappen, 10 ggr i fredags och 10 ggr imorgon. Ska även ta det härliga morgonprommisen imorgon, ser framemot strålande sol o fågelkvitter. Ser även framemot att kroppen lyder och är med mig.

Inga kommentarer: