tisdag 22 maj 2012

Nu kommer sommaren, idag har jag gått med en kompis i 2 timmar. Så himla härligt vi pratade framtid, dåtid och nuet. Väldigt givade. Igår var det Holmsund och havspromenad med ett yoga stopp, 2 timmars promenad även då och underbart prat med underbar vän. Men vädret vad händer med vädret. Verkar som om sommaren ska hitta hit upp till oss ändå. Hade tappat hoppet och efter bilresan från Skellefteå i söndags, genom inlandet mot Vindelns ölbryggeri. Gav inte mycket hopp, vilka snömängder det är kvar i inlansskogarna. Vi var alltså i Skellefteå i helgen, min fina brorson skulle doppas, eller döpas som det så fint heter. Det var en bra dag, han skötte sig fint och jag blev fadder. Barnen hade super fint med mina kusin barn och Alfreds kusiner på "andra sidan". God mat och tårtan var fantastiskt. På kvällen hann vi även träffa min vän Malin och hennes karl som fått sin tredje knodd. Han var ursöt och dom äldre tjejerna stod för mycket spex och trix. Urhärligt. Tack för titten. Nu ser vi framemot soliga dagar, grill, familjeträffar och härliga vänner.

Inga kommentarer: