måndag 16 februari 2009

Veckan

Denna vecka blir en lååång vecka.
Imorgon åker jag till Skell för utbildning, känns super roligt att få träffa alla glada kunder i Skell, hoppas bara dom är friska ;)
Sover en natt hemma hos mor o far för att sedan åka hemmåt igen, efter en sväng till Luleå.
På torsdag åker jag till Stockholm över dagen, längtar så!

Men på fredag då blir det annan jobbig dag, då åker jag till Skell igen för begravning av käre farmor, detta ser jag mindre framemot! Allting blir så på riktigt efter och under en begravning. Känns som ett ont måste. Nu är det lixom på riktigt, det är sista gången jag ska få se min käre farmor, som somnat in för nåra veckor sedan. Det är nu jag ska få se min pappa ledsen och svag, det är alltför sällan. Ja, nu är det dax att säga adjö!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nä begravningar är alltid jobbiga - fast helt klart ett måste - för att verkligen få säga adjö. Jag tyckte nog det värsta var inte att se mormor- hon såg så vacker och fridfull ut - utan att se mamma så ledsen. Men efteråt kändes det rätt bra - som ett lugn.

Hoppas allt går bra!
Kram på dig
/jenny