onsdag 11 februari 2009

Utbildning

Idag och även igår fick jag ha min underbara fina arbetskompis nära.
Hon och jag har tillsammans hållt i kurs, mest hon.
Men jag har hjälpt till. Suttit modell fixat och trixat lite och hjälp till.
Men mest av allt har jag fått prata med henne och ha henne nära, hon är en underbar människa och en underbar vän.
Vi har inte hunnit pratas vid så mkt sedan jag började jobba åt företaget, men nu har vi lixom haft lite egen tid.
Känns underbart att hon finns i Umeå imorgon med, en hel dag till ska vi få utbilda tillsammans. Lovely!

Annars så är allting bra, men orden kommer inte till mig.
Har vart inne på min hemsida typ 100 ggr utan att skriva ett inlägg.
Känns som om jag inte har så mkt vettigt att komma med.
Vem vill veta hur det vart på mitt jobb, vad barnen har sagt för finurligheteer, hur stökigt vi har det hemma?

4 kommentarer:

Jenny sa...

JAG vill jättegärna veta, jag tycker MYCKET om att läsa din blogg!!

Anonym sa...

Klart du har mkt att berätta! JAG bryr mig & vill gärna följa dina bravader..
Hoppas vi ses i Stokholmo i helgen..?? Ska du dit?

Kram H

Anonym sa...

Jag vill, jag vill, jag vill!!

Anonym sa...

Jag med, vill höra vet och få inspiration. Jag tycker det är nåt fint att dela sina tankar och vardag med andra. Kram LL