fredag 20 februari 2009

Dagen som gått:

- upp tidigt, med två mysiga små och tända ljus!
- lämning på dagis, med kramar o pussar!
- handling på kvantum.
- bussresa till Skellefteå.
- dusch hemma hos mor o far, med underbara produkter!
- hämta upp kusinen från Stockholm.
- begravning, med många tårar och ett fint avsked
- god middag på Nordanå
- hem till mor o far, kolla igenom ett helt liv, kort, bilder och allt roligt min farmor gjort
- sköna diskussioner med familjen o även en kusin jag träffar SÄLLAN
- rött vin
- lets dance, en liten stund
- bussresa hem, där är jag nu ;)
- försök med att göra inlägg på mina vänners bloggar-totalt misslyckande
- kanske sova en stund på bussen
- taxi hem
- sängen snart kommer jag...


Vilken dag det vart och efter denna dag går jag ut med en lättnad. Jag har verkligen haft det bra och det är skönt att släppa ut allt inom sig ;)

KRAM

2 kommentarer:

Jenny sa...

Det är många spänningar som släpper:) Vad fint att det var en fin begravning. KRAM /J

Anonym sa...

Ja det är förlösande på ngt sätt ;)
Hoppas att du mår bra var sååå länge sen.Kram J