torsdag 12 februari 2009

Saker om mig

1. Har ett otroligt hetsigt humör. Kan bli arg på en sekund, men tur är väl det att jag blir lika fort glad.
2. Är friskvårdskonsult i grunden, men har inte vart aktiv på ett tag ;)
3. Är duktig på att tänka positivt i nästan alla situationer.
4. Gillar djur, men vill inte ha några själv.
5. Blir man vän med mig så är jag dig alltid trogen.
6. Klarar inte av när folk smaskar, tycker det är extremt jobbigt.
7. Är extremt mörkrädd.
8. Gillar inte badhus.
9. Älskar att röra på mig.
10. Älskar god och vällagad mat.
11. Har börjat äta kött för några år sen, men fortfarande kan jag bli äcklad av kött, samtidigt som det är extremt gött!
12. Kan efter mina graviditeter inte dricka öl, bara när jag är extremt packad.
13. Gillar människor som tar tag i sina drömmar.
14. Saknar några av mina vänner som bort långt bort.
15. Älskar min familj över allt annat.

Nu kommer mannen hem så nu slutar jag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Och vilken underbart härlig människa allt det där gör dig till. Jag tänker på dig och försöker skicka varma tankar nu när din pappa är sjuk. Det är inte lätt. Kram LL