onsdag 4 februari 2009

Tragisk

Detta börjar bli en tragisk och tråkig följetång.
Vi är sjuka. Faktiskt, fortfarande, usch!
Barnen är bränn heta och sover mest hela tiden, både dag som natt.
Videon spelas varm och jag hostar och tror att lungorna ska hoppa ut!

Influensan har tatt alla utom starka mannen, vart fick han sitt immunförsvar ifrån?
Ja, det är bara att krypa ner o kurera, värma och ta hand om för nu börjar jag vara less. Kroppen säger nej men huvudet säger ja! Hoppas ni förstår hur jag menar ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas ni börjar känna er bättre! Här hemma ligger E i feber o halsont. Tredje veckan vi har ngn i familjen som är sjuk!! Jippiee..

Vi ses snart.
Kram H

Anonym sa...

Men så tråkigt att det fortfarande håller i sig.. :( Jag som hade hoppats att se ditt glada ansikte på lunchcyklingen i morgon...

Krya på dig/er

Kram

Anonym sa...

Krya på dig och familjen. Jag tror minsann ni håller på att bygga upp immunförsvaret. Det är en sån kommentar som folk säger till småbarnsföräldrar när snuvorna håller på att knäcka dem. "Det blir bättre, ni håller bara på att bygga upp immunförsvaret".
Man skulle också kunna säga "bit ihop, det är bara snuva" men det låter inte alls lika omtänksamt och medicinskt som det första. Ha en så trevlig helg som det går. Kram LL