söndag 22 februari 2009

Funderar

Jag funderar på att gå på min vän och forne arbetskollega LL body pump pass imorgon. Tankarna går så här:

- har ontont i bäcken o kan inte ha vikter på vid benövningarna, vad ska folk tro?
- kommer att svettas och pusta mig igenom hela passet, skönt!
- kommer att ha grym träningsvärk på onsdag, ont!
- är allt för svag för body pump, men jag måste ju börja ngn gång för att komma igång igen.
- har problem med urinvägarna, tänk om detta kommer att påverka?
- biceps övningarna gör ontontont!

Äh, om allt rullar på med jobbet så kommer jag att hinna och då skiter jag i allt ovan o går! Men LL jag kanske kommer att stå längst bak ;) Hoppas att min käre gamle arbetskollega som snart ska gifta sig också kommer ;)

4 kommentarer:

Anonym sa...

JAAA! Kom Johanna, kör utan vikter, stå längst bak what ever, bara du är med. DET skulle va så kul att ses en stund. Kram LL

Anonym sa...

Jag hinner inte f-n, sitter fast här hemma o kl. ä 11.37!
/JH

Anonym sa...

Saknade dig! Nästa måndag kanske?Kram kram LL

Anonym sa...

På måndag!! Då kan vi gå :) Har inte gått på Pump på evigheter....
Så jag kan inte ens skylla på bäckenproblem och annat..jag är bara otränad. Punkt. Gjorde en lång dag på kontoret istället...inte lika kul men nödvändigt!
Kram på dig fina