fredag 3 oktober 2008

Nu var man igång

Ja, så var man igång i all hemlighet både med ny blogg och med nytt spännande jobb.
Just nu sitter jag här hemma i min ensamhet eftersom min käre sambo är ute på krogen och själv sitter jag hemma och vaktar sovande barn.
Har vart bortrest i 2 dagar i Stockholmo, träffat nya underbara kolleger och sovit på hotell!
När jag kom hem så började lille man att grina varje gång ha tittade på mig och stora tjejen skulle visa alla nya trixs hon lärt sig!
Hon hade även sovit i två nätter med en fin teckning som hon ritat till mig, den är så liten att den ryms i lilla facket i min börs.
Klipp och klistrat hade hon gjort och inte ska man klaga inte för det är inte ofta man får så speciella presenter som verkligen är gjort till endast mig!
Utvald är vad jag är!
Nu sover stolta tjejen och lille killen i sina sängar i sina egna rum.
Killen ville inte amma innan han la sig och om han inte vill i morgon bitti heller har jag bestämt mig för att lägga ner.
Känns vemodigt men man måste ju sluta nån gång.
Dottern sover som vanligt på golvet, kan vara något hon fått från dagis ;)

Kram till datorn eller till er som läser detta, om det finns några där ute...

Inga kommentarer: