onsdag 15 oktober 2008

Jobb

Jag diggar verkligen mitt nya jobb, men jag diggar inte övernattningarna.
Känns dock ok nu när jag jobbar 75%, men hur ska det bli när jag jobbar 100%.
Jag kan inte sova borta flera dagar i veckan, kan inte vara borta från dom små och den stora så mkt.
Jag har rätt mkt att fundera på ang mitt nya jobb och mitt gamla jobb, för i december måste jag ha bestämt mig om jag vill tillbaka till det gamla.

Men det gamla är inte som det alltid har varit.
Jag borde nog släppa alla dessa tankar låta tiden visa hur allting går, kansle dyker det upp ngt nytt på vägen.
Detta är verkligen en bra merit i meritlistan om man ska tänka så!

Jag hade rått dig att ta det lugnt och se vad som händer. Funkar inte detta jobb så skulle jag råda dig att söka ngt nytt med alla dom bitar du är bra på!
Det är dock annorlunda att råda sig själv ;)

Inga kommentarer: