måndag 6 oktober 2008

Fullt ös

Har bytt namn och text typ 1000 ggr på denna blogg, som om ngn skulle bry sig.
Men det känns rätt viktigt att skriva rätt saker, rätt saker för vad och för vem?
Ja där har jag själv ngt att fundera på, vem anstränger jag mig för?

Svaret är nog mig själv faktiskt, jag gillar att skriva och att tänka att kanske en endaste lite själ på denna jord läser vad just jag skrivit!

Idag har det vart en annorlunda dag, har försökt att få tag i några viktiga kunder utan att lyckas. Eftersom det är min dag hemma med barnen var det bara att passa på när gossen sov och när damen såg lite film.
Eftersom jag hade så upptagna kunder tänkte jag att passa på att vila lite grann, det gick så där. Just när jag slutit ögonen för en minut vaknade pojken och livet var i sin vanliga ordning, fullt ös medvetslös!

Inga kommentarer: