tisdag 28 oktober 2008

Bestämma

Tänk om jag fick bestämma allt själv, om alla beslut som måste göras på jobbet gällde bara mig och om jag hade det slutgiltiga ordet.
Jag är så less att alltid måste fråga innan stora beslut tas, iband är det tyvärr ej stora beslut som ska tas utan småsmå...
Jag tror att jag borde driva ett eget ställe så jag får göra som jag vill!
Jag har ändå ett väldigt fritt jobb, men ibland måste det frågas om saker och särskilt eftersom jag är så pass ny, jag vet ej riktigt mina befogenheter.
Ja ett eget ställe vore drömmen, drivadrivadriva men ej jobba praktiskt det skulle vara min melodi.
Ja jag får se vart livet för mig, det är bara att följa på när det snurrar, för här snurrar det!
Det vill jag lova!!!
Jag har ju endel mål uppsatta för mitt framtida yrkesliv, vi får se om jag når dom ;)
Om jag inte når dom så är det ialla fall väldigt kul att drömma om dessa målbilder...

Inga kommentarer: