lördag 17 mars 2012

Älskade ungar...

Älskade fina ungar. Idag är det fint på övervåningen, barnen har redan lekt med varandra i några timmar. Otto naken, för idag ska han inte ha kläder. Bara för att"jag kom på det". Alma i finaste lager på lager matschningen. Hon är expert på sitt eget vis. Älskar att hon fortfarande kör "all in". På med mönster byxor, annat mönster tröja och lite mer mönster på klänningen. Helt fantastiskt vackert. Mycket känslor spirar i min kropp och jag funderar på om man kan få andra att förstå hur det känns i kroppen. Eller kan bara andra i samma sist förstå. Jag försökte förklara i morse, men det är svårt. Lika svårt för den som står bredvid som den som är mitt uppe i det. jag lämnar det osagt och vet att det snart blir bättre och det måste få ta tid. Men det är svårt att få andra att förstå. Idag har mannen åkt till Vindeln för mer brygg, jag är hemma med barnen men får snart hjälp av mormor och morfar. Idag är en lite bättre dag inte lika bedrövlig som igår. Jag är mera på gång, och det är skönt...

Inga kommentarer: