fredag 17 april 2009

Till fjälls...

Vi är i fjällen på min 31 års dag. 31 år av sorg, lycka, oro, lugn, glädje, trötthet, överskottsenergi. Ja, allt vad ett liv innehåller. Just nu för tillfället är livet rätt skönt, det rullar på i lagom snabbt tempo både på hemmaplan o på jobb. Och nu idag så är jag ledig o i Hemavan. Med goda vänner o finfin mat. Barnen stortrivs o tycker det är super roligt, bilresan var den lugnaste bilresa vi haft, konstigt det var ju ändå några timmar i bilen. Nu ska jag ta mig ut en stund i fjällvädret o motionera.

Kram J

5 kommentarer:

Anonym sa...

Världens största grattiskram till världens finaste Johanna!!!!

Ha en fantastisk tid i fjällen!

KRAAAAAAAAAAAAAAM
Jenny

Anonym sa...

Jag instämmer med Jenny. 31 det var tider det..... Tänk du var 25 när jag lärde känna dig. Förresten du ser det funkar, du tänkte lugn bilresa och det blev lugn bilresa.
Kram min vän LL

Jenny sa...

Hipp hipp hurra ! Grattis på födelsedagen !
Kramar från mej !

Anonym sa...

tackar, gud ll var jag bara 25 år!!!???Gu va tiden går, men dock har jag inga gråa hår ;)Hahaha Kram alla /J

Anonym sa...

Inte visste jag att du fyllde år! Grattis i efterskott..
Och inte såg jag dig i backen, trots att jag spanade..
Vi ses i morgon.

Kram H