söndag 26 april 2009

PMS

Jag har vart riktigt pms:ig(finns det ngt sådant ord), sen jag kom hem från Storstan. Ledsen, arg, besviken är bara ett fåtal ord som jag känner av. Det konstiga med det hela att när man är mitt uppi i ilskan så är det lixom blodigt allvar, trots att det kan handla om små små ting. Nu är jag på väg ur pms och förstår att det är det som ställer till det. Ge mig tips på att få bort den här jäkla pms:en, har testat allt utan resultat.

Har haft barnens härliga farmor här idag på middag, super trevligt. God mat hade jag gjort som vanligt(önsketänkande), det var förståss inte jag som gjort maten. Men salladen var riktigt utsökt och jag fick till det idag, gjorde små sallader till varje inbjuden person i vinglas. Mkt snyggt!

Nu ska jag ut på en löprunda, längtar. Ska springa förbi en god vän med en liten gåva. Hoppas hon blir glad.

Kramar till er alla, känns som lördag idag, för imorgon är jag ledig ;)

1 kommentar:

Jenny sa...

fiskolja, omega 3 regelbundet intag.
hjälper mej !