onsdag 22 april 2009

Resa

Nu ska jag resa igen, det bär av till storstan o 20 års jubileum! Ska bli så otroligt kul. Håller på att packa o inser att dom vita byxorna vi ska ha på lördag inte är mina favoriter.

Har ätit lunch idag med mina gamla roliga, glada, snygga, trevliga och saknade arbetskompisar, kändes som förr o som om vi aldrig vart ifrån varandra. Hade dock med mig min son som sprang överallt så jag hann inte riktigt lyssna på allt intressant. Men va mycket intressant som händer i deras liv, giftemål, plugg o nystartat företag. INTE ILLA!!!!

Idag har vi haft middagsgäster, fina vänner från tomtebo, det var gott grillat på menyn o härliga barn som sprang upp o ner i vår trapp(vad ä det med barn o trappor)?

Nu ska jag gå o hjälpa pyssel dottern som inte kan sova.
Kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för en trevlig lunch. Det är precis som du säger som om vi aldrig varit ifrån varandra. Ni är verkligen fantastiska människor. Kul också att träffa din fantastiska son. Kram LL

Anonym sa...

Det var härligt trevligt! Och det är undrbart att se ditt lugn, jag hoppas jag blir så om jag någon gång blir mamma...fast jag betvivlar det starkt... :)

Kram på dig

Anonym sa...

Haha det kommer du att fixa galant, man växer lixom in i det! Vi får luncha snart igen kram J