söndag 5 april 2009

Idag känner jag mig:

-lycklig över min fina familj
-kär i min fantastiska sambo
-full av energi o sugen på spinning
-godissugen
-glad över att det snart är påsk o lite ledighet

Har haft en underbar helg, dock ballade en av tjejerna ur på fest så det blev inget! Istället gick jag o sambon o la oss vid 10 tiden. Ja, man börjar bli gammal ;) Fredagen var ur mysig, efter en jobbvecka med fullspeckat schema och efter 2 mötes dagar i Stocholm så kom jag hem till grill och härliga vänner. Barnen var i full gång med att leka o allt var på topp. Männen(pojkarna) blev fulla och gick på efterfest och kom hem vid 04.30.
Nu väntar ny vecka o imorgon blir det Sundsvall, vilket känns super roligt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har snart ätit upp barnens påskägg, så godissugen är jag!
Tror det beror på PMS.. ;-)

Kommer att inhandla ett stort ett i morgon.. till alla på jobbet.
Kom o smaka vet ja!
Kram H