lördag 25 april 2009

Svullen kvinna funnen

Igår såg jag gravid ut, jag var så svullen så svullen. Efter att ha stått hela dagen med alldeles för snygga, små och klackade skor så svullnade jag upp. Har bestämt mig för att börja gå på akupunktur igen, ska kolla upp det på måndag.

Annars då, jo det rullar på och jag är på väg att dundra i säng. Mannen blev räddad av Stockholms vännen som dök upp som gubben i lådan. Så dom är o tar en eller två öl. Har haft det super roligt i Stockholm ett av våra största varumärken har haf 20 års jubileum o det var så snyggt så snyggt. Massor med nytt material till alla salonger och mkt bra nyheter och miljötänk. Kika i pressen framöver så får ni se bilder på allt nytt som händer. Det enda som har vart jobbigt är mina barn, jag skulle vilja ha med dom överallt hela tiden, har verkligen saknat dom denna gång. Mina små vildar.

Nu ska jag knyta mig, go natt!

Inga kommentarer: