onsdag 15 april 2009

Jag befinner mig i ett tillstånd som om vart annat är väldigt trött för att i nästa sekund bli pigg o full av energi. När energi toppen kommer är det bara att passa på med diverse sysslor, just nu springer jag ute o jagar kilon. Dock händer ingenting o jag funderar på att ge upp! Lägga mig i soffan för alltid o bara äta kakor, glass, karra o allt jag dreglar över!

Sömnen är knasig eftersom sambon går på nässprejs avvänjning, han är beroende men försöker nu göra ngt åt detta. Finns det typ ngn AA för just nässprejs beroende?

I helgen ska vi åka iväg till Hemavan, ska bli super kul, men just nu känns det rätt jobbigt med bilresan eftersom jag har suttit i bilen rätt mkt idag. Men det är bara att bita ihop o hoppas att barnen håller sams o att det blir en härlig lugn biltur med sovandes barn o glada pigga föräldrar. Väl framme ska vi fiska, äta god mat, basta, dricka vin o bara vara. Jag o dottern ska försöka ta oss ut i barnbacken, det kan bli intressant o roligt eller väldigt ledsamt o jobbigt. Vi får se! Kram på er/J

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hm..jag tror du och jag behöver ta oss en date och se över din träning - hur ser din vecka ut efter Hemavan?

Kram
Jenny

Anonym sa...

Om du tänker sovande barn och glada föräldrar kommer det att bli så, åtminstone nån del av resan. Njut av den då! JH jag längtar efter att träffa dig snart.
Kram LL

Anonym sa...

Jag är ledig hela dagen på onsdag kan även träffas på tisdag kväll. Sedan är jag i storstan! Ll o Jenny ska vi inte ta en lunch snart? Kram J

Anonym sa...

Om vi kan ta en lite senare lunch så kan jag på onsdag!! :) Har telefon jour till 12...

Kram
Jenny

Anonym sa...

Jag kan också onsdag lunch. Var är du kl 12 Jenny? Ska vi säga 12.30 på Catharinas? Eller vad passar er?
Kram LL

Anonym sa...

Funkar nog för mig!
Kram
Jenny

Anonym sa...

12.30 på catarinas på onsdag blir toppen ;)
Kram J