tisdag 13 september 2011

Tavlor

En kompis i en annan del av Sverige ville se våra tavlor, jag har inte så lätt för att visa dessa då vi bor några mil ifrån varandra. Men här kommer dom, ni som inte vill se får blunda!


Denna fina fick jag av mina vänner när jag fyllde 30. Frida Hammar, finaste duktiga, grymma har gjort den. Jag fullkomligt älskar denna tavla.


Även denna av Frida Hammar, min kärlek fick denna när han fyllde år. Vet dock ej hur många år det var men skit samma den är helt underbar.


Även denna har jag fått av min blivande man, hehehhe. jag tror jag fick den när jag var gravid med Alma för typ 7 år sedan. Daniel Diaz är den grymma konstnären. Den är special gjord till mig. Eftersom jag är så jäkla dålig fotograf så syns inte Skellefetå kartan där nere till höger. Mamma och pappas hus är markerad med lila. Jag blev så glad när jag fick den och den värmer fortfarande.



Spermier av Kiki Smith. Köpt på moderna museet. Ville ha den i sovrummet men den hänger i allrummet på öp. Rymdes tyvärr ej ovanför sängen.



Klassiska Olle Eksell, ja den finns även här hemma. Jag gillar den!



Ikeas fina tavla, som jag ej kommer ihåg vem som gjort. Den är i alla fulla fall rätt söt. Ovanför hänger en tavla från dottern.

Det var det!

1 kommentar:

Marielle14 sa...

Dom är så fina dian tavlor! Är så glad att vi fick ge dig den fina i present. o att jag får tiita på den varje gång jag hälsar på. Nu är det nedräkning till på lördag.