onsdag 21 september 2011

peppad

Tränade vid 20.00 idag och nu är jag super pigg. Ska försöka träna på morgonen i stället, då blir jag pigg hela dagen! Super intressant och super stort problem! Och det kommer nog inte alls att funka men morgon träning.

Jag har fasen inget vettigt att skriva. Alma vill börja sjunga i kör och jag känner mig splittrad. Men det visar jag inte! Det är bara att köra på kör. Har just mailat med Svenska kyrkans körledare, vilket känns...spännande...

Otto är kär i mig och sin kompis Agnes, känns fint. Han har gjort halsband och armband i em i massproduktion till sin kärlek. Hon kommer att få gåvor i massor på dagis i morgon.

Imorgon borrar Alma en tand och hon är skit nervös. Men längtar efter presenten man får efteråt, känns helt ok att dom kör med mutor hos tandläkaren. Jag tänkte att när dom drar fram sprutan så kanske jag kan muta med att hon får 2 presenter från deras låda! Hmm tål att tänkas på. Tur jag är lugn inför besöket!

Mannen sover, gick och la sig vid 21 och det känns lite mysigt med ensam tid.

Inga kommentarer: