tisdag 21 februari 2012

Livsstilsförändring!

Jag funderar otroligt mycket på vad som är meningen i livet och vad jag vill med livet? I en sån situation som jag är i just nu med sjukskrivning och livskris(kan man nog kalla det) så finns det tid att tänka och verkligen fundera ut vad man vill. Jag har kommit fram till att jag vill något, jag har drömmar om en flytt, om projekt som gör att jag känner att jag gör skillnad. Jag vill vara mer nära i allt jag gör, med barnen, jobb med relationer och ja allt. Jag blir inspererad av människor i min närhet som gjort stora livsstilsförändringar och undrar om vi kanske skulle kunna göra det vi med? Många funderingar och när jag vet mer så kan jag komma med mer info! Har ni tips, ge dom gärna till mig.....

2 kommentarer:

Jenny sa...

Jag tycker det är intressant det du skriver. Jag är i samma fas själv och känner att livet inte kan vara som det är nu fast så har jag nog känt ganska länge bara det att känslan växer. Hoppas vi får möjlighet att ses och prata någon gång det vore roligt och intressant.

Johanna den envisa sa...

Ja det måste vi få kära du, jag är verkligen i en fas där jag ena dan vill det ena och nästa dag det andra. Jag vill vidare göra ngt större, men vad? Krammmm