måndag 14 juni 2010

Sommarens fest

Nu har min cirkel börjat spinna runt, runt, runt! Det är just nu positivt och jag trivs, men jag känner att det är ohållbart med 2 jobb. Man orkar inte värst länge, så i veckan är sista veckan på mitt gamla jobb. På måndag om exakt 1 vecka, jobbar jag första dagen på det nya! Jag har ju förstått tjuvstartat och det är det som spinner runt. Då vi just nu är mitt uppe i enorma förändringar på det nya jobbet. Kul är det men mina tankar är just nu bara i jobbtankar.

Idag har vi hälsat på dotterns nya 6 års verksamhet, hon var nervös men tyckte dte var kul. Hon kände nästan alla nya kompisar från alla gemensamma utflykter och jag såg att hon tycker att det ska bli super roligt.

Annars så är det rätt bra, idag träffade jag en bekant som ska ha sitt 3:e barn om 2 mån. Hon var så liten och så nätt såg ut som jag gjorde i 2:mån. En annan kvinna, guud hur gammal är jag, tyckte hon var stor och sa det väldigt högt och ljudligt. Det är så man blir lite förbannad. Där står hon och är hur fin som helst och kanske tycker hon är stor för att den där kvinnan sa det. Då skulle man ha haft med lite foton och visat upp på mig. För jag var verkligen 100 ggr så stor.

Jag håller på att planera en liten fest i sommar!

Inga kommentarer: