onsdag 16 juni 2010

Ny tid

Sista resan är gjord och jag var lycklig på vägen. Jag tycker verkligen att det är riktigt tråkigt, understimulerande och onödigt att göra alla mil i bil som jag gjort. Gud den sista resan är gjord, det innebär att nästa vecka är jag på g med nya uppdrag. Känns skita kul och spännande. Det var ju ändå 3 mån sedan jag tog beslutet och det känns just nu som en evighet sen. Jag har inte hunnit träfa alla jag velat träffa. Men jag vet att våra vägar komer att korsas ändå. Känner en lycka i kroppen och vet att detta kommer att bli super roligt, jobbigt och krävande. Exakt det jag behöver för att gå igång. Hemisda som ska fixas, personal som ska peppas, shop som bör bytas ut, bokningssystem som ska läras, förmodligen en till salong som ska tas om hand....Listan kan göras lång och just en lista måste jag göra för att få ihop allting i mitt huvud. Måste få en struktur på hur jag ska jobba efter somaren så jag inte bara rusar runt. Annars är livet som det bör, jag mår bra helt enkelt och det gamla jobbet känns som ett avslutat kapitel. Trodde aldrig jag skulle känna så, men nu är jag beredd.

1 kommentar:

Jenny sa...

Önskar dig lycka till med nya jobbet! Låter som ett jättespännande uppdrag du fått.