onsdag 23 juni 2010

Nu igen får jag skriva om sjukdom, har inte så mkt mer att berätta än att allting går toppen på nya jobbet. Barnen är toppen, men behöver sommarlov. Men jag är sjuk igen, det är inte sant! Feber och dunder förkylning, fick åka hem idag från ny jobbet pga feber. Det bara rann från pannan och väl hemma visade tempen på 39,4, kan man ha så högt som vuxen? Idag har jag sovit mig genom dagen och nu i kväll känns det lite bättre. Men jag är dålig det är jag! Jag bör vila, för det är en bristvara när det gäller mig. Vila gör susen säger folk, och jag ska nog lyssna på det.

Tänker på en gammal kund till mig som har blitt en vän, hennes son är dålig och dom vet inte vad det är. Han har slutat gå och tappat orken. Visade lite positivt på reumatiskt. Jag håller tummar och tår och känner med familjen. Vilken oro och så in i nordens ont det skulle göra. Jag är glad att vi bara drabbats av förkylningar och feber. Det går över.

Inga kommentarer: