tisdag 8 juni 2010

Klockan är 10 över 4 på natten, och här sitter jag! Hostar och kliar i halsen. Dottern har vart lite orolig och nu är jag änu oroligare för att det blir vab imorgon. Har vart borta mkt den sista tiden från jobbet och samma kunder som avbokakades för 3 veckor sedan, ska nu avbokas igen. Danne skulle kunna vabba, men med tanke på hur mkt sömn jag har fått i natt så är det nog bäst att jag är hemma. Nu är det snart dax för midsommar och med det även funderingar på vad man ska göra detta år, jag skulle kunna tänka mig att åka iväg till fjällen eller nåt. För att byta lite miljö och fira en lugn och härlig midsommar. Vi var i Tärna när O var nyfödd och det var sååå mysigt. Vi får se vad det blir, men roligt ska vi ha i alla fall.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja visst hade vi det härligt! Vi åker till stockholm och hälsar på Pia och Mattias över midsommar. Tärnaresan måste vi ju göra om nåt år, var ju faktiskt en fantastisk årstid att vara i fjällen, vi är ju så sällan där under sommaren.

ang vårt försök att få till en träff, kan inte du maila mig på facebook era semestertider, lediga helger osv.
puss o kram!
/Malin

Anonym sa...

Vi åker till Fjällen, till Hannas stuga. En mysig oas utan el o vatten.. 10 talet tappra, laddade med myggmedel o god mat. Saknar våra samtal. Längtar efter dig!
Krya på dig bästa Johanna..
Din vän

Anonym sa...

Klart vi ska åka till tärna igen, sååå mysigt! Mankan ju åka när det inte ärmidsommar ;) Ang träff såvet jag ej min sem för jag byter jobb mitt i semtider.Danneblirledig typ helasommarendå ävenhan ska byta jobb. Men på helgerna är vi fria inget planerat förutomi helgen dåvi gör häck runt huset!

Puss på er
H gu va härligt med fjällen, jag blir avis!!!!Härligt att höra dinröst idag,saknar dig me/JH