söndag 7 februari 2010

Resultat

Jag når inga resultat med min viktnedgång. Jag är riktigt på gång med träningen men jag går uppåt i vikt, kul! Jag vet att jag bygger muskler o kanske kommer att gå ner snart, men jag ska lägga in en högre växel from imorgon måndag. Inte en högre växel på träningen, jag hinner inte mer än dom pass jag kör. Men en högre växel på matfronten. Måste äta mer regelbundet och inte bara nyttigt på veckan, faller alltid in i onyttiga facket under helgen. Nu är jag peppad, igen, och hoppas att inte förkylningen sätter sig i halsen. Imorgon är det invägning och sedan kör jag utifrån det.

2 kommentarer:

Marielle14 sa...

Hurtbulle! Jag lovar att jag nån gång ska försöka mig på en träningsomgång med dig. Det lär jag behöva.. Fast nu tror jag att bastu o ett poolbesök ligger överst på listan..

Anonym sa...

jag har påbörjat resan nedåt via VV... Ett kul o säkert tips! Första veckan -1,4 kg!! kram o kämpa på! Du ska se att det kommer...
lilla jag