torsdag 25 februari 2010

I kväll har jag hållt i en säljutbildning för 10 st hormonstinna 24 åringar i Åre. Shit va snygga och unga dom var, fulla av energi. Dom var verkligen intreserade och vi kom fram till mkt bra. Damerna skulle efter utbildningen ut på krogen för att sedan gå upp och jobba kl.09.00, shit hur orkar dom. Jag kommer ihåg känslan och idag längtade jag lite tillbaka. Längtade efter att vara ung, känslan av att vara nära vänner och leva livet till max. Vilket ställe att vara 24 på, det är här man ska vara under högsäsong när man är ung. Jag råder mina barn och alla ungdommar att åka. Dom tyckte faktiskt att jag skulle följa med, och förstod inte alls att jag var 31 år och 2 barns mor. Inte illa dom ville ha med tanten på krogen, men tanten tackade nej och la sig i sängen i stället!

1 kommentar:

Jenny sa...

Ha ha:) jag känner igen det hela. både den där saknaden som infinner sej ibland och den där tant-tröttheten som väller över en när man närmar sej tanken.