måndag 1 februari 2010

Inatt har jag sovit på hotell i Sundsvall. Hotellrummet var riktigt sunkigt, aom ett vanigt rum med en mild doft av rök. Kanske ett gammalt rök rum?
Igår var en hektiskt dag, efter att ha lämnat mina små på dagis i 25- så drog ja iväg i bilen. Möten, möten, möten och därefter en sväng på IKEA. Jag har börjat få in fart på IKEA och hittar snabbt det jag ska ha. Efter IKEA så bar det iväg mot löpbandet för intervallträning. Gick super bra och nu är jag pepp på intervall igen. Längtar dock tills sommarnen så man kan köra utomhus i trappen. Nu ska jag ut o försöka ha lite möten sedan beger jag mig hemmåt för att hämta mina barn o ha en mysig kväll hemmavid. Jag har verkligen kommit in på jobbet med övernattningar och tycker inte alls det är lika illa längre.

Inga kommentarer: