tisdag 12 maj 2009

Pollen vill mig ont

Jag är inte kompis med naturen, den gör mig lättillamående, trött och hängig, snuvig och allmänt seg! Nu är det bara 1 månad kvar sen borde pollen vara över för i år. Jag fick pollen efter min första graviditet, kom som ett brev på posten för att stanna för evigt. Vill inte iväg vill inte ge sig av, jag blir galen. Just när allt börjat flyta på som attan, jag springer utomhus, flyger fram. Jag har just fårt bort min benhinneinflammation, då slår den till allt för att jäklas! Jag kan nog säga att jag hatar pollen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag förstår dig - har det oxå!
hann förresten med att se dig i morse - men inget mer.. Vart försvann du?
Skulle så gärna vilja hinna prata med dig.
ha de´
/H

Anonym sa...

Käre vän, jag satt ej med idag gick utbildningen i måndags. Vi kan väll ses framöver, hur har du det?
Jag ringer dig imorgon o bokar in mötes tid! Kram J