söndag 10 maj 2009

Inatt vaknade jag av ett svullet öga som varades när jag tryckte lite lätt med min lilla tumme! Nu är pollen på väg in med stormsteg och som vanligt är jag inte alls förberedd. Jag måste fixa piller imorgon så jag kan föllfölja min hektiska vecka. Ska resa mkt i veckan allt från Sundsvall till Skellefteå för att avsluta i Stockholm!

Har idag besökt kärastre vännerna som flyttat in i nytt hus, hur mysigt som helst var det. Dock var mina barn överallt på övervåningen, ner igen, i hammoken på väg nån annanstans. Vännerna hade fått hur fint som helst. Och jag skulle gärna umgås någon dag framöver utan barn, så vi hinner snacka lite.

Annars så hade vi igår kväll middags gäster, hur god mat som helst o trevligt sällskap. Var dock lite besviken över att missa iksus 50 års partaj som jag var bjuden på. Skulle ha vart kul, men om jag gått hade nog mitt öga vart ännu mer svullet idag o mitt huvud hade inte alls orkat. Man kan ju inte vara överallt hela tiden.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du saknades i går... :)
Kram
jenny