måndag 18 maj 2009

Panik

Värsta morgonen ever, fick jag känna på i morse.
Skulle iväg med flyget kl.07.00 väl förberedd som alltid traskar jag ut i bilen i godanro o i god tid. Till min förskräckels ligger inte nyckeln där den brukar. Får gå tillbaka in, hittar ej nyckeln. Paniken börjar växa. Leta, leta, leta, vart i f-n är den! Svär, svettas o är så stressad som jag aldrig trodde jag kunde bli. Ringer taxi, 20 min bort, funkar ej! Avbokar det alternativet. Hittar nyckeln kör som en galnin, ska lämna in väskan kl.06.35, ingen vid disken! Panik....Jag får inte komma med, med alla andra flygbolag hade jag fått gå på men inte med detta. Jag hinner ej med flyget o missar ett super viktigt pot möte. Attans, ja ja man är ju bara människa, men så stressad har jag inte vart på väldigt läänge. Det gör fortfarande ont i mig, jag skäms!

Annars har det vart en ja vad ska man säga en lite annorlunda dag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Usch..inte roligt att bli så där stressad...hoppas du har fått komma ner i varv nu - sånt kan ju ta lite tid!
Kram
Jenny

Anonym sa...

Åh, stackars dig, vad jobbigt. Jag kan riktigt känna paniken stiga inombords. När jag ska resa brukar jag drömma om just såna där händelser. Men det var nog nån mening med det. Kram LL