måndag 25 maj 2009

livet

Nu håller det på att vända. Pollen är lite bättre, benhinnorna har börjat läka o humöret börjar återvända. Jihoo, jag känner igen mig själv. Välkommen tillbaka!

Idag har vart en låång arbetsdag, många timmar i bilen och volvoröven bara växer och växer. Vi har en tävling jag o dom andra med volvobilar på jobbet, vem får störst volvo röv innan sommaren? Haha jag lär ju vinna ;)

Kidsen är så ljuvliga, O växer och växer och pratar och pratar. Nya ord dyker upp varje dag och han blir så glad och nöjd av att göra sig lite mer förstådd. Lovely! Han är så söt, go och glad jag vill bara nypa i hans knubbiga tår, nosa i hans krulliga hår och pussa på han hela tiden.

A blir mer o mer självständig. Större och större. Känns stort att kunna fara ut och cykla på en riktigt lång cykel tur med A före i en hejdundrande fart. Min lilla tjej som börjar bli sååå stor. Lägger pärlplattori olika mönster, ritar människor med klänningar, byxor och tröjor. Leker med sina kompisar och försöker bestämma över sina föräldrar.

Livet som förälder är det bästa som hänt mig i hela mitt liv tänka att jag har fått den här gåvan. Gåvan att få ta hand och levande undervärk. Följa med deras små och stora äventyr i livet.

Inga kommentarer: